Wednesday, October 29, 2008

Aku n Ajai di IZ

Hari terakhir aku di IZ. Kali ni, aku bersama mentor dan partner aku larrr. Gaya macam lecterur. Hahaha. Tahniah jai!!!
Selama 2 -3 jam aku di IZ tue, sempat gak aku tgk presentation cikgu n tolong dani keep in post test dan feed back form secara online. Fuhh!!! lega. Settle gak akhirnya.
Selesai jer semua tue. Cikgu-cikgu diberi sijil dan hadiah kepada peserta terbaik.
Selesai PPsmi siri ke-2 di dungun. Sesi ke-3, aku dan Iezan akan sambung blik. Lepas jer di IZ, aku kene check ini plak di Mayang Sari. Memang arrr menarik. Tepi laut lagi.
Yang paling mengejutkan aku, tido sorang. Hahaha. SEbab Iezan dah sedia ada rumah di Dungun. kuang3x. Misti mummy tak tau sejarah hidup aku, kalau aku dibenarkan tido sorang. Pasti aku akan bangun koi 10.00 pagi. hehehe.
Akhirnya aku check in jugak dibilik B1. Tempat nya besar dan menarik. Boleh jalan-jalan di tepian laut lagi. Tetapi disebabkan aku tinggal sorang je. banyak masa aku habiskan masa dengan tido dan menonton tv sahaja.
Malam 1, Iezan, Ipah dan Iela datang melawat aku. Iezan briefing serba sedikit pada aku tentan apa yang perlu kita lakukan esok... dan Ipah dan Iela datang untuk bawa aku makan malam sama2.
Terharu... terharu dapat kawan macam tue. Sanggup dari Kerteh ke Dungun untuk amek aku dan bawa gi keluar makan. Terima kasih sahabat. Akan aku ingatkan kebaikan korang berdua sampai bila-bila. Dan Restaurant Bangkok.

No comments: