Wednesday, October 29, 2008

Cerita di Paka

Malam selepas makan malam dengan ipah, Ajai bawa kereta selaju mungkin untuk meeting di Paka. Dari Kerteh... tgh api - api dan asap - asap di tempat minyak tu. Menarik di waktu malam. Ontime la sangat. Tapi lewat arr juga.
Sampai di Paka dah meeting pun. Semua ada. Masa tue, aku bertemu dengan bakal rakan sekerja ku. Iezan. Nampak ayu and pendiam jer. Segalanya menjadi tanda tanya.
Lepas meeting dalam jam 11.00 malam, kami berangkat ke homestay semula untuk sambung tugasan dan ada yang nak print sijil itu ini dan lain-lain lagi.
So,, aku gunakan masa yang ada untuk briefing oleh senior arrrr. Nanti silap, aku juga yang teruk kene. so, aku diajar oleh ajai, dani dan fizi. Otai tueh.. Sebenarnya mudah jerrr. Sebabnya dari pada pengalaman aku yang sudah2 ada yang lagi hebat. Semuanya ok. Paling lewat aku tertido, ada arr dalam jam 2.oo pagi.
Pagi2 esok, aku tak bergerak sama dengan semua. Aku hanya tunggu Dibah untuk ambil aku dirumah. Masing2 dah kene check up dh pagi tue. so, aku gerak 2nd trip. Sebab sesi aku dan Iezan akan mula esok. So, aku tak perlu kesekolah malah kene check in di Mayang Sari Resort.
Hahaha!!!!

No comments: