Monday, October 6, 2008

Tips utk Penjual Kueh

Time tiba bulan mulia, ramai yang ingin berbuat kebajikan dan kebaikan. Harap-harap segala kebaikan kita diterima. Amin3. okey. Disini aku pun nak kongsi-kongsi dengan semua.... mengenai tips yang boleh digunakan oleh kita semua. Jeng! Jeng ! Jeng

Okey... dengan bangga saya mengatakan aku seorang penjual kueh. hehehe. Selepas join Wangcyber.com ada sesuatu yang aku bawa pulang. Memang seronok disana, tips yang dapat ku bawa pulang ialah ' LAKUkan LuARbiasa'..

Sebagai penjual kueh, standard aku jual popiah arrr. Yang paling umphhh!!! adalah sambal dan kulitnya. Tapi mari kita bayang dan fikirkan mengenai jika di pasar tani atau pasar ramadhan rata-rata orang menjual popiah. Adakah timbul kelainan yang luar biasa disitu.

Inilah luarbiasa...... Adakah kita rasa nak buat popiah yang sambal didalam atau popiah bertingkat. Sekali dengar memang rasa lucu.. tapi ia akan jadi realiti. Nantikan luar biasa dari popiah bonda ku

Itu jer cerita aku ...

No comments: