Friday, December 19, 2008

Maafkan aku Kawan

Tatkala masa semakin cemburu.. 2009 semakin hampir. Semua orang sibuk@busy dengan perancangan itu dan ini. Almaklumlah... hujung tahun adalah masa yang terbaik untuk susun strategi.. hahaha

Aku memerlukan dan diperlukan. Ada yang agak kecewa dengan aku. Aku sedar atau tidak sedar. Ada yang aku terpaksa memungkiri apa yang telah dirancangkan..

Hah!!! bagi kawan-kawan yang akan, sedang dan telah melangsungkan perkahwinan serta pertunangan aku ucapkan tahniah. Hampir aku terlupa majlis pertunangan sahabat baik ku. Gembira dapat khabar gembira darinya dan aku tumpang gembira. Sebab aku pun terlibat dalam bibit pertemuan cinta diorang hahaha.

Aku kecewa kan kawan lagi. Perjanjian dari hujung bulan 11, yang ingin berjumpa.. ditunda-tunda-tunda lagi. banyak program dan perjumpaan sosial yang aku kena lalui. Tambahan lagi,, hehehehe... So, apa yang berlaku aku harap dimaafkan oleh kawan-kawan semua.

Terima kasih kawan-kawan. Aku mengorak satu langkah dengan sokongan kawan-kawan.

Minggu nie bersedia lah dengan lembaran baru yang aku kene lakukan. Pelan perancangan setahun yang telah dirancang berhari-hari. Telah pecah kepala aku fikirkan... Harapan aku agar apa yang dirancang menjadi realiti.

No comments: