Friday, December 5, 2008

Congratulation Zurita dan Anuar

Selamat Pengantin Baru... Selamat Berbahagia...
Amin3x mudah-mudahan kalian berdua berbahagia hingga ke akhir hayat. Tahniah Anuar. Dalam diam-diam yerk kau tue.. Ita, tak sangka brutal-brutal pun ayu jugak kau dihari bersejarah tue.. Huaaa.. Ita make up.. perghhhh Anuar pun sama.. sekali sekala errrkkkk..............

Heehehee.. Dari mula majlis, hinggalah ke hujung majlis. Aku cukup seronok kerana dapat sama-sama ita dan family bersama-sama memeriahkan majlis. Seronok sangat. Dapat berkumpul teman-teman dan kenalan yang telah lama tak jumpa. Seingat aku, ada larrr dalam 10 tahun lebih tak jumpa kawan-kawan yang lain.

Antaranya teman-teman ku di Kolej Pertama dulu. Junior-junior ke ada yang datang seorang, ada juga datang berpasangan dan ada juga yang datang berkeluarga.... Ajk yang pertama aku jumpa ialah Yati dan suaminya Pian. Wah!! teruja samapai tak terkata.Keesokkan harinya dapat jumpa dengan Nurul,Napie, Sharipah, Adib, Malik, Ipah, Yus dan is3, Kama dan is3, Budin dan is3. Walaupun niat kami semua dan runtuhkan pelamin Anuar dan ita tak kesempaian. Segala anggota dah ada... disebabkan Ateq tak datang segalanya gagal... ATEQ nape larrr kau tak datang time tue. Yang paling best!!!!!!!!! aku dapat menepung tawar pengantin kat atas pelamin. Ikut kan hati, nak renjis sampai lenjun... tapi Kesian jerr!!!!!!!!!

Finally.. ita dan anuar selamat ke jinjang pelamin. Kepenatan yang terbayang diseluruh ahli keluarga pempelai.. Memang penat oooo. Aku pun sama. Huhuhu... Tahniah!! Tahniah!! Tahniah!!

No comments: