Friday, November 14, 2008

Selamat Hari Ulang Tahun

Sahabat...
Tidak terlafaz rasanya dengan kata...
Tatkala umur melewati masa...
Tahun kian berlalu pergi...
Kita Sudah Berusia...

1998 kita dipertemukan...
Ditangga itu juga...
Aku mengenalimu...
On time.... ya on time
Seseorang yang mementingkan masa..
Pendiam... serius.. garang ckit-ckit
Itu pandangan pertama ku

Makin hari, makin bulan...
Aku cuba mengenali dan merapatimu...
Luarbiasa...
Kental, lasak... dan penuh keazaman didada
Bagi yang tidak mengenali dirimu...
Mungkin ada yang rasa
Dirimu ego dll..

Tapi tidak aku...
Sahabat... tidak terucap apa jua
Bantuan, pertolongan darimu
Sudi menjadi teman, pendengar dan pencerita
Yang baik...

Tatkala usia menyapa sepi
Tanpa berkata apa apa
Ia berlalu sepi dan pantas
Aku Bagaika Bertuah
Syukur Ke Hadrat Illahi
Dipertemukan Dipertemankan
Denganmu

Sukar untuk menzahirkan dengan kata-kata
Hanya engkau yang faham

Selamat Hari Ulangtahun
Semoga di Panjangkan Usia
Dimurahkan rezekimu Teman
Semoga tercapai apa sahaja
Yang dicita-citakan

Coretan rasa seorang teman

1 comment:

Azzah 'Izzat' AR said...

speechless..

THANX A LOT MY DEAREST FRIEND.. KAU SAHABAT TERBAIK AKU DUNIA DAN AKHIRAT..

selama ni susah senang ceria derita kita dah tempuh bersama dan syukur kpd Allah, kita berjaya..

semoga kita terus sama2 sukses dgn apa yg kita impikan!!!!!

amin aminnn..