Saturday, February 7, 2009

POST ke-100

Tahniah!!! kekadang aku kerap mengatakan tahniah pada seseorang dan semua orang. Hampir terlupa nak wish untuk diri sendiri. Horray!!! ini post yang ke-100 untuk blog resepi bonda. Congratulation Ogy.. kUang3x.

Apa yang berlaku hari ini. Sedang negeri aku dihangatkan dengan berita yang panas. Teman2 ku bagaikan peka apa yang berlaku disini. Aku kembali berusaha untuk mengetahui semua ini. Tidak mahu dikatakan katak dibawah tempurung.. Sana sini, pak polisi sibuk menjaga dan menyekat2 jalan raya. "Sedia Berkhidmat" itu sudah semestinya. Ada jalan2 tertentu yang ditutup untuk keselamatan...

Hampir tengahari ... terdapat beberapa urusan aku yang belum selesai. Dalam usaha nak mempelajari pembelajaran dan pembinaan website ini.. ku gagahi jua diri untuk menuntut ilmu. Berjumpa arrr sifoo serta otai2 yang sedia membantu aku. Pelbagai perkara baru yang aku belajar...

Tatkala tengah dok buat keje... ujan mencurah2, perut pulak kelaparan. Buat janji temu dengan sahabatku. Selesai makan tengahari... terus ke bank, .... nasib aku baik.. Alhamdulillah, terus berjumpa pegawai yang rupa2nya macam aku kenal. Sekali abang akunyer best friend. Semuanya menjadi mudah segala urusan. Jumaat penghulu segala hari. Segala yang aku planning dari pagi selesai sehingga kepetang.

Ring2x. Tiba-tiba dapat panggilan ada orang nak datang rumah. Wokeh. Ada dokumen nak kene sign. Biasa arrrr. Bisnes oh bisnes. Hehehehe. Selesai yg itu, aku teringat ada lagi poster ku yang belum berprint lagi. Bergegas ke kedai untuk membuat semua salinan. Alhamdulillah sebelum maghrib semuanya selesai.

Sebelah malam... apa erk yang nk dibuat. Aku terus gi training. Dasyat dan hebat. Banyak lagi yang aku perlu tahu dan dalami. ... nantikan.

No comments: