Tuesday, February 10, 2009

Doa Selamat

Syukur Alhamdulillah.. segalanya berjalan lancar.. walaupun aku dok menahan sakit2 badan nie. Alkisah.. satu bas sekolah datang geng2 mak aku.. hehehe.
Geng bus sekolah .. adalah lebih dari 40 orang jemputan. Jiran kiri kanan rumah pun datang.. dan sahabat baik ku juga tidak ketinggalan..

Sekalung penghargaan Buat Bonda Tersayang: Hajah Rafiaah Bt Mohd Shariff dan kekandaku..keh keh Angah! Terima kasih arrr bnyak2. Settlekan semua. Kene bancuh air. keh keh keh.. Aku langsung susah nak berjalan.. Sebab serangan pelentog nie... Mengganas betul.

Terima kasih juga buat makcik2 geng2 bus sekolah mak aku. Yang jauh datangnya diimport khas, ... pelbagai soalan dan pertanyaan cepu emas. Hehehe. Aku senggeh jer arrrr.

Nak balas cakap.. nnt adayang kecik hati pulak. Jodoh ditangan Tuhan ... Kalau ada jodoh saya kahwin.. Keh keh keh.. Susah hati makcik2 geng bus sekolah... bila aku tak kahwin... Kahwin tu nampak mudah, tapi tidak mudah. Kuang3x

No comments: