Thursday, February 5, 2009

Hot news..

Sana sini sibuk memperkatakan tentang politik di Perak. aku bagaikan penberita bagi zon utara. Rata-rata teman2 seperjuangan yang ada serata malaysia sibuk bertanyakan khabar... inilah dikatakan dunia politik.
Segala pertanyaan demi persoalan... kini ada yang termenung, ada yang tersenyum dan ada juga yang merah2 muka menahan kemarahan atau kegeraman.
Sebagai seseorang yang telah mengikuti aktiviti atau program kemasyarakatan... aku sedikit tercuit dengan gelagat masyarakat mengenai isu ini. Segalanya kini, atau pilihan masing2. Sekarang ini ada banyak perkara yang perlu diselesaikan...
Terutama sekali mengenai kehilangan pekerjaan bagi rakan2 di sektor pembuatan dan perkilangan... yang terjadi tetap terjadi... tetapi yang sedang dihadapi kini perlu segera diatasi.
Untuk rakan2 yang bertanyakan komen dari semalam hingga ke hari ini.. hanya kita lihat dan nantikan apa kesudahannya.... ok

Apa akan jadi dengan SAR dan pelajar2 nya.. ada kah mereka hanya diberi perhatian sementara cuma!!!

Bagi adik-adik SAR yang telah sama2 mengikuti program bersama saya tempoh hari.. diucapkan selamat maju jaya dan bagi yang telah mendapat keputusan cemerlang dalam UPSR yang lalu... TAHNIAH untuk semua..... Teruskan belajar, pelbagai cabaran dan dugaan yang perlu dihadapi kelak.

No comments: