Saturday, February 7, 2009

Campak atau Pelentong

Penyakit berjangkit. Tak mudah nak dikawal. Dari kecik memang lar tak pernah kene. Tatkala masa di kolej dulu, anak buah di dorm kene, aku yang paling risau. Sebab dengar cerita nya sakit sangat. Elak punye elak, jaga punye jaga.... sehingga umur mencecah 30an aku ditakdirkan terima juga jangkitan ini.

Kronologi nya... time raya cina anak kakak arrr pembawa utama. Aku dalam hati dak terdetik juga. Sekali naik dimuka, ku bawa ke doktor.....dia kata cuma jerawat. Hahaha. Tapi tempias je.

Sekali lagi, 5 hb lepas sedang sibuk mengemas dan mencuci rumah baru.. tiba2 aku rasa naik bintik2 kecil. Jeng jeng jeng........ confirm. Ini bukan tempias lagi. Inilah kenyataan nya..

Detik 10am.. aku disahkan pelentong. Huawaaaaaaaaaaaaaaaaaa... dah rasa sakit. dari badan - muka - kaki. Ush!!!! tak terkata sakitnya. Mungkin ada yang pernah rasakan.. apa pun aku perlu berehat. So, time ni.. habiskan masa belajar buat website. Sifoo aku jauh pulak tue... keh keh keh... nantikan website buatan sendiri aku. Keh keh keh

No comments: