Tuesday, January 13, 2009

Menjauhkan diri atau Mengasingkan diri

Aku tidak pasti, sama ada aku menjauhkan diri dengan teman-teman lamaku. Tetapi secara peribadi aku amat merindui teman2 lamaku. Sejak 5 tahun lalu kami bersama. Namun, harap teman2 mengerti. Aku tidak bisa melihat seseorang, 2 orang, 3 orang dan beberapa orang lagi. Perasaanku menjadi semakin menjadi2. Tidak berdendam, tidak juga benci tetapi ketidakpuasan yang meluap2. Aku semakin bermain dengan perasaan.
Maafkan aku kawan. Aku tidak profesional atau mereka. Aku tidak mengenepikan kamu semua. Cuma belum masa yang sesuai lagi kawan. Ia akan tiba juga untuk kita berjumpa.

Aku bukannya hanya mementingkan kerja!!!
Jauh disudut hati aku rindukan semua. KECUALI...( ?????). Apapun :

Maafkan aku :
Jamaliyah n Arip
Shaz n Apiz
Fasha n Amin
Ash n Syin
Idzwan n Ros

Tahniah buat :
Affa- dapat cahayamata
Azah - dapat cahayamata
Nisa - kpli
Er,Salbiah n Siti, Maz, Iefa - keje baru
Khai ( Raja inventori )
dan bakal2 semua..

Harap kawan2 yang lain tetap success...
-adios-

No comments: