Tuesday, January 27, 2009

Fikirkan Sesuatu?!?

Mereka perlukan aku,,, atau aku perlukan mereka. Itu menjadi tanda tanya. Aku didatangan beberapa kumpulan remaja dan belia. Arghhh!!! terharu jugak. Dulu aku didampingi ratusan kanak2 setiap kali program. Kini aku diberi amanah dan tanggungjawab untuk menyelamatkan barisan belia2 dan remaja. Itulah mereka. Siapa yang ingin membantu mereka. Kebanyakan dari kita kini, hanya pandai merancang dan memenuhi impian dan keinginan sendiri.

Betulkah cara begitu. Hehehe. Sekarang apa yang perlu dibuat. Ya!!! mereka perlu dibantu. Kurangkan pandangan negative kepada golongan remaja dan belia. Kita pernah satu ketika dahulu merasai tempoh remaja juga. Sekarang golongan ini perlu di pimpin. Insya Allah.. DAMS akan datang membantu semana yang boleh. Mudah2an.

No comments: