Thursday, September 18, 2008

Aku kini

Alhamdulillah dah hampir setahun aku berkhidmat disini. Banyak juga program yang aku dah jalankan. Dan banyak juga penglaman yang dapat aku pelajari disini. Memang aku bersyukur. Pertama aku telah diberi peluang untuk berbakti kepada masyarakat umum. Yang specialnya, aku dapat buat program dengan kanak-kanak khususnya. Entahlah kenapa aku dan kanak-kanak tidak dapat dipisahkan.
Kadang-kadang ada juga yang terkeliru dengan minat aku untuk membuat program. Bagi sesiapa yang benar-benar mempunyai minat dan menjiwai program khidmat sosial atau apa sahaja program aktiviti sosial ....... apa yang mereka sendiri cari. Bagi aku. Jawapannya mudah sahaja. Aku mencari kepuasan.

@ Kepuasan @ selepas sahaja program, penat badan, lapar dahaga dan segalanya akan hilang dibawa dek angin. Hanya yang mampu dikatakan .. puas.

No comments: